به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    این سنگ مصنوعی با استفاده از ترکیبی از مواد معدنی مختلف و رزین های پلیمر و نانو مانند سنگ مرمر یا گرانیت مصنوعی ساخته شده است. مرمر و گرانیت مصنوعی به دلیل استفاده زیاد از پرکننده ها و نور ، توانایی عبور از نور را ندارند.

     

    مزایای سنگ مصنوعی

    •  استحکام بالا
    • خوردگی و مقاومت در برابر سایش
    • جذب آب بسیار کم


    مقاوم در برابر تغییرات آب و هوا و نگهداری و نصب بسیار آسان است
    او ارزان تر و اقتصادی تر از سنگ مرمر طبیعی است
    این سنگ بیشتر برای پوشش نمای ، مبلمان سنگی ، میزهای آشپزخانه ، انواع مختلف کابینت و میزهای سنگی مصنوعی ، سینک ها و وان ها ، ماربل شیت ، مجسمه های سنگی ، تولید کننده سنگ مصنوعی ، دیوارها و کف استفاده می شود.

     

    سنگ مصنوعی کورین
    این سنگ از ترکیبی از مواد معدنی مانند بوکس ، تری هیدرات آلومینیوم ، رزین های پلی متیل متاکریلات ، رنگدانه های مختلف و .. ویژگی های این سنگ شامل کشش بالا ، انتقال نور ، توانایی ضد اسید ، به ویژه اسید سولفوریک و. این نوع سنگ را می توان در سطح کابینت ها ، پیشخوان ها و سطوح باز ، سینک ، محصولات سنگی برای آشپزخانه ها و حمام هایی مانند وان و توالت استفاده کرد.

    Corinen Stone یکی از سنگهایی است که نمی تواند در کشور تولید شود و سنگ واردات است. سنگهای کورین ایرانی موجود در بازار بسیار شبیه به سنگهای کورین خارجی است ، اما هیچ ارتجاعی حرارتی ندارد.

    سنگی سنگ مصنوعی
    این نوع سنگ توانایی عبور از نور را دارد. بنابراین ، برای استفاده به عنوان سنگهای رودخانه مصنوعی ، روشنایی دیوار و پارتیشن بسیار مناسب است. این سنگ برای تولید پوشش های دیواری ویژه و مجلل ، پانل های طراحی سنگی ، سنگ های زیر یک سینک حمام یا محفظه های روشنایی باستانی استفاده می شود.در تولید این سنگها ، از فناوری تولید سنگ مرمر مصنوعی و کورین استفاده شده است. این سنگها توانایی خم شدن را دارند و نصب آنها بسیار سبک است. از دیگر مزایای این سنگ می توان به تنوع رنگ ، توانایی اجرای طرح های مختلف ، چسبندگی زیاد ، سختی کشش و فشار ، مقاومت برف و باران و اشعه ماوراء بنفش ، مقاومت در برابر یخ زدگی ، مقاومت در برابر حرارت زیاد و قیمت ارزان تر سنبله اشاره کرد.

     

     

    mehdi
    چهارشنبه 11 خرداد 1401 - 16:57
    بازدید : 378
    برچسب‌ها : سنگ مصنوعی,

    در این مقاله قصد داریم به معرفی سقف کاذب و همچنین موارد استفاده از سقف های کاذب با توجه به نوع آن ها بپردازیم تا بتوانید بهترین نوع را برای کاربری که فکر می کنید مزایا و معایب را می شناسد انتخاب کنید.

     

    سقف کاذب چیست؟
    به طور کلی خرپاهای سقف کاذب که اغلب با سپرهای گالوانیزه دور از سقف اصلی خانه استفاده می‌شوند، سقف کاذب نامیده می‌شوند تا علاوه بر ایجاد فضایی زیبا و مجلل، خانه را پوشش دهند و کابل‌هایی که از پشت بام عبور می‌کنند. . بنابراین سقف های کاذب کاربردهای زیادی دارند و البته برای رفع این نیازها انواع مختلفی دارند که در ادامه به آنها می پردازیم.

    نوع و معرفی برنامه:
    همانطور که قبلا اشاره کردیم سقف کاذب انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربردهای خاصی دارند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

     

    سقف کاذب رابیتس (سقف کاذب رابیتس):
    این نوع سقف کاذب رایج‌ترین و قدیمی‌ترین انواع هستند که با استفاده از سیم‌های تقویت‌کننده به شبکه میلگرد متصل می‌شوند و روی سقف ماسک سقفی ایجاد می‌کنند و در نهایت این توری را با گچ می‌پوشانند. سقف کاذب رابیتس نسبت به سایر سقف های کاذب ارزان تر از گچ است اما نباید فراموش کرد که یکی از مشکلات عمده این نوع سقف کاذب افزایش وزن سازه است.

    سقف پلاستیکی (کناف):
    سقف کاذب کناف (گچ)
    پس از خرگوش، گچ تخته پرمصرف ترین ماده برای ایجاد سقف های سقفی است که از صفحات پیش ساخته گچی (اسلب) تشکیل شده است که روی شبکه های آهنی، آلومینیومی یا سقفی قرار می گیرند، اما به دلیل وزن زیاد، توری آهنی نیز زیاد است. پروفیل های آلومینیومی جدید به دلیل هزینه بالا استفاده نمی شود و بسترهای گالوانیزه ضروری است.این نوع سقف کاذب به دلیل سرعت نصب، امکان تغییر طراحی در حین اجرا، دوام سیستم، در دسترس بودن مصالح لازم، ارزان است.

    گریلیوم:
    گریلیوم که معمولاً از آلومینیوم یا آلومینیوم ساخته می‌شود، شبکه‌ای از مربع‌های کوچک است که کل سقف را می‌پوشاند. صورت پوشیده است.

     

    سقف های کاذب ساخته شده از چوب، لعاب، آلومینیوم و مانند آن:
    روکش ها مانند نمونه های مشابه خود بر روی توری گالوانیزه اعمال می شوند و فضای دلپذیری را ایجاد می کنند. علاوه بر این، با ترکیب آنها می توان فضایی منحصر به فرد ایجاد کرد، به عنوان مثال ترکیب سقف چوبی با کاشی های راه راه، فضای دلپذیری را برای فضای داخلی ایجاد می کند.

     

    کاشی 60*60 (گچ، پی وی سی، آلومینیوم)
    یکی از رایج ترین انواع سقف کاذب کاشی 60*60 می باشد که این نوع سقف کاذب امکان دسترسی آسان به خانه روی پشت بام را فراهم می کند و علاوه بر این ویژگی دارای سرعت بسیار بالا و قابلیت استفاده از نور می باشد. به همان اندازه از کاشی های 60*60 می توانید از کاشی های گچی 60*60 (حصیری، بیضی، ساده)، کاشی های گچی آکوستیک (تولید کننده سنگ مصنوعی)، کاشی های PVC 60 * 60 (قیمت سنگ مصنوعی) آلومینیومی (ساده، پانچ مرکزی) استفاده کنید. . ، مشت کامل) اشاره می کند. این نوع سقف کاذب معمولاً از حفاظ گالوانیزه و آلومینیومی (حفاظت فشاری) ساخته می شود و همانطور که قبلاً گفته شد دسترسی آسان به ساختمان را فراهم می کند. این نوع سقف معمولاً در محل کار، مراکز خرید، باشگاه های ورزشی، استخرها، انبارها و انبارها، پارکینگ ها و غیره استفاده می شود.سقف پی وی سی:


    سقف تقلبی پی وی سی
    سقف های کاذب پی وی سی یا سقف های کاذب پی وی سی معمولا از وینیل ساخته می شوند و در بسیاری از قسمت های سازه از جمله سقف مورد استفاده قرار می گیرند. پی وی سی پی وی سی به دلیل ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر رطوبت (100% ضد آب و قابل شستشو)، ساختار سبک، استحکام بالا و هزینه کشتن کم نسبت به سایر انواع دارای مزایای منحصر به فردی است که به طور طبیعی باعث استفاده بیشتر از مواد دیگر می شود.

    آسمان مجازی:
    آسمان مجازی سقف کاذب از تالک کریستالی ساخته شده است که با یک لایه چاپی پوشانده شده است. سپس در زیر پروفیل با نورپردازی متضاد می توانید تصویر آسمان زیبایی را در دکور خود ایجاد کنید. البته در آسمان مجازی هیچ محدودیتی وجود ندارد و می توانید هر شکلی که دوست دارید سفارش دهید. از آسمان مجازی اغلب برای ساخت لابی، سالن های زیبایی، مراکز بهداشتی، استخرها و سالن های ورزشی استفاده می شود.

     

     

    mehdi
    چهارشنبه 11 خرداد 1401 - 15:51
    بازدید : 408
    برچسب‌ها : سقف کاذب,

    ایمنی و نکات آموزشی کار با ساخت جرثقیل (قسمت دوم)
    مباحثی که در این مقاله عنوان می شود بدین شرح می باشد:

     

    شرایط راهنما و ریگرها در عملیات باربرداری
    وظایف راهنما و ریگرها
    مختصر انواع جرثقیل
    متعلقات جرثقیل
    نکات ایمنی کار با دستگاه جرثقیل
    شرایط راهنما و ریگرها در عملیات باربرداری


    راهنما یا ریگر برای آنکه صلاحیت انجام کار را داشته باشد بایستی:

    ۱) ۱۸ سال به بالا سن داشته باشد.

    ۲) از لحاظ جسمی مشکل بینایی، شنوایی و عدم واکنش سریع نداشته باشد.

    ۳) بتواند سریع عمل کرده و از نظر جثه و هیکل توانایی استفاده از تجهیزات باربرداری و نصب را دارا باشد.

    ۴) اصول ایمنی باربرداری را آموزش دیده باشد و قادر به دائر کردن وزنه ها، تشخیص فواصل، ارتفاع ها و رفع موانع باشد.

    ۵) صلاحیت انتخاب ابزارهای مناسب باربرداری را داشته باشد.

    ۶) به علائم ریگری آشنایی کامل داشته باشد و بتواند اخطار را به صورت روشن و دقیق بیان کند.

    ۷) برای ایجاد ایمنی پرسنل و کارخانه، قادر باشد جهت حرکت جرثقیل و بار را در مسیر مناسب کنترل کند.

    وظایف راهنما و ریگرها
    ۱) مهمترین کار اساسی ریگر این است که نصب بار را به طرز صحیحی انجام دهد که این کار شامل انتخاب روش و انجام عملیات نصب، محافظت از بار، کنترل عملیات نصب و تست باربرداری برای کنترل استحکام بار می باشد.

    ۲) تحت شرایط عادی، تنها یک نفر برای راهنمایی اپراتور جرثقیل تعیین شده است که وی بایستی همواره در دید کامل و یا در تماس با اپراتور جرثقیل باشد.

    ۳) موارد خاصی از باربرداری وجود دارد که برای راهنمائی به اپراتور نیاز به دو نفر می باشد که شخص ارشد و ماهر باید در موقعیتی قرار بگیرد که همواره توسط اپراتور قابل مشاهده باشد. در طول این نوع عملیات پیشنهاد می شود که آنها از ارتباط رادیویی استفاده کنند.

    ۴) اگر در هر زمانی اپراتور جرثقیل نتواند شخص اخطار دهنده را ببیند یا با وی ارتباط داشته باشد، بایستی بلافاصله عملیات متوقف شود تا زمانی که بتواند دوباره با او ارتباط برقرار کند.

    mehdi
    سه شنبه 24 خرداد 1401 - 14:42
    بازدید : 503
    برچسب‌ها : جرثقیل سقفی,

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 14
    تعداد کل نظرات : 1

    خبرنامه